Metrobloggen - 0901011

Sparat pengar på min shopping =)



Fyndade förresten lite igår =)
Hittade ett par stövletter på skopunkten, skitsnygga för 399:-Sen hade de nån kampanj att om man skaffade medlemskort fick man 10% rabatt på köpet. Så betalade typ bara 360:- =D

Gick sen vidare till Gina, de har mycket fint, men just nu är det snålt i min kassa!
Så gick vi till Lindex. De hade lack leggings för 199:- Åh sånna vill ju jag ha =)
Men åkte upp till barnavdelningen först, där hade de lack leggings för 129:- PERFEKT!
Ibland är det himla bra att vara liten, Man sparar ju sjutton pengar på att handla på barnavdelningen =D 

Så där gick min sparade peng =) Men är så nöjd med vad jag la pengarna på. Och kände att jag hade ändå spatat en hundring, mycket pengar i min plånbok.

Bilder kommer på kalaset i morgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0