Egentid med Oscar

Har haft lite egentid med Oscar. Bara en timma men iaf lite.
Vi åkte till VC när T kommit hem, men de kunde inte ta något prov på honom idag.
Så fick med min embla pöåster som han ska ha (om man nu tillåter det, jag tvivlar) Sen ska vi dit igen på måndag 11.30
Sköterskorna på provtagningen var jättesöta och pratade med Oscar o frågade vad hans mjukisdjur hette och om dom fick klappa det =) Sen fick de kolla hans arm för att se om det skulle gå och sticka, och dom tyckte att han va så duktig o visa armen så han fick att klistermärke =)

Efter det lilla besöket åkta vi till knalleland och köpte en adventsljustake. Superfin! Kommer blid på den när jag fixat iordning den  tills på söndag. Oscar var så duktig och så glad över att gå med mig i affärerna.
Han skuttade fram. Tror han tycker det är kul att vara med bara mamma. Måste försöka hitta på saker oftare med bara honom.


Kommentarer
Postat av: Henriette <3 Har konkurranse!

Utrolig fin blogg du har :)

2009-11-26 @ 18:49:28
URL: http://www.pinkrosa.blogg.no
Postat av: Sanne - Tävling om ett armband pågår!

Skönt med sköterskor som tar sig tid och anstränger sig för att göra vistelsen så positiv som möjligt :)

2009-11-26 @ 23:48:49
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0