Vila i frid älskade lilla vän!

Pratat med mamma 2 ggr sedan förra uppdateringen.
Nu har pappa åkt iväg med Enzay till stömsholm djursjukhus.
Han var så dålig nu. Det hade även börjat rinna någon vätska ur honom. Så det kan ju vara vad som helst som händer inne i hans kropp nu.
De skulle vara där 14,45 tror jag. Så nu kanske han har somnat in, eller är påväg och göra det. =(
Så jobbigt och ledsamt när detta händer. Även om man är medveten om att det kommer bli jobbigt när man skaffar djuren. Det kommer bli lika jobbigt när det än sker. Idag eller om några år.
Även om man är trött på djuret vissa dagar älskar man det ändå av hela sitt hjärta, och det är en familjemedlem.

Vila i frid älskade lilla vän. Vi kommer alltid att minnas dig!




Kommentarer
Postat av: Sandra

styrkekram

aldrig lätt att mista någon. oavsett om det är människa eller djur. för djuren är ju våra vänner med, och familjemedlemmar!



Men kanske bättre såhär än att han skulle gå och ha ont sista tiden.

han var jättefin iaf :)

2009-11-11 @ 15:23:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch... Det är ju det som är det hemska med djur... Att det lever så kort. Man älskar dem ju lika mycket som någon annan i familjen. Fattat inte hur jag ska klara mig när mina går bort. Fanny fyller ju snart 13... Hälsa mamma att jag tänker på henne. Massa kramar till dig

2009-11-11 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0