Dagen tills nu

Satt o tänkte, man blir jämt så kall om ena handen när man sitter vid datorn. Jobbigt jue. Man fryser ju hel när man fryser om händerna. Hatar kyla! Iskallt här hemma. Elementen funkar knappt!

Idag har vi varit på bvc.
Lillen skulle ha fått 1års vacc. men eftersom han fick vacc. mot svinis för en vecka sedan kunde hon inte ge det nu. Så han får vänta till den 8e dec tror jag det var.

Jag satt och sydde lite igår kväll, så vart jag så trött sedan o gick in till sängen.. Tänkte inte alls på att jag måste skörda på farmville. Alla mina blåbär va ju stendöda idag när jag hade tid att kolla =P
Haha, sånt som händer, tur jag har mycket pengar så jag kunde plantera nytt =)

Blir till att fortsätta sy lite ikväll. Nu har jag jättemycket som MÅSTE hinnas med före jul!
Men på nått sätt undviker jag rummet som symaskinerna bor i eftersom det är det kallaste rummet.


Inatt när jag vaknade av William upptäckte jag att Oscar låg i vår säng. Klockan var 01.00 och jag har inte ens märkt av honom. När kom han? Och varför? Han har aldrig någonsin kommit in o sovit mellan oss på natten.
Kanske han drömt nått och kände att han ville till oss.
Han var så pluttig när han låg där. Man ville bara ta honom intill sig o mysa. Men vågade inte annat än bara lägga över honom lite täcke, med rädsla för att väcka honom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0