Underbar ute-dag

Hua.. vi har varit igång hela dagen, är helt slut.
Gick upp strax innan kl 8.
William har sovit hela natten, vaknade första gången strax innan kl 6. Så underbart. Oscar kom upp typ några minuter efter kl 6. Men han tittade på tv =)
När jag vaknade vid halv 8 så var Tobbe oxå uppe. Haha, jag har inte märkt nått.
Vi åt frukost o fixade lite. Bakade Muffins =)
Vid 11 kom Tobbe, Nettan och Novalie. När William ätit packade vi och gick ut. Picknick. Underbart sommarväder.
Vi var ute flera timmar. Mycket mycket trevligt!
Lär mig dock aldrig. Ända från att mamma slutade att "ta hand om mig" så har jag blivit bränd av solen.  Nu brände jag lite smått upp båda armarna och axlarna. Svider lite smått, men sånt man får tåla. Hatar mitt röda pigment. Blir aldrig brun, bara röd!

Imorgon blir det nog djurparken. Tror det ska vara bra väder iaf =)
Har  ni det varmt?

Bilder från dagen. Hade slut på batteri i min kamera, så fick ta me Tobbes mobil =)
 
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi tack så mkt, själv känns de som att man inte hinner med nå alls! =)



Tack, de va så mysigt o se dom i sandlådan :) eller sandhögen ^^ haha ja vi hade de.. Men nu har de smält bort iaf! =) tack vare regnet och de varma dagarna. Haha ja jag kan tänka mig att eran snö försvann för länge sen =)



vilken mysig dag ni verkar ha haft!! Jättefina bilder.. Ser helmysigt ut! ^^



Va härligt med en sån dag :)



kramen

2009-05-01 @ 21:30:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0