Lite tankar och planering

Man tänker på Rikard mer eller mindre hela dagarna...
Man läser om alla som saknar dig... Allt fint alla skriver om dig och man ser alla dessa undebara kort på dig.
Försöker intala mig själv att det skulle vara nån mening med det, men det är svårt. Fattar fortfarande inte att man inte får se ditt glada ansikte igen när man är och hälsar på i Storå.

Men livet rullar på här.
Planerar smått inför dopet på söndag... Blir dopkaffe här hemma, Fast att jag eg. inte ville ha det så.
Men efter att ha kämpat i en vecka med att försöka få tag på vaktmästaren till församlingshemmet, utan resultat så gav jag upp.
Vi kommer bli max 15 pers. Får väll tåla lite stök här hemma då..
Prästen ringde igår och bokade in ett möte i kyrkan på fredag kl 14.30 Jag har aldrig varit in i kyrkan så det blir bra o se hur det ser ut, var man ska sitta och stå osv.

Ikväll ska jag provbaka lite. Fasen om man slänger ihop det dagen innan dopet o så smakar det fan. hehe, då vet man ju inte vad man ska bjuda på.

Idag ska LilleWill och jag ner till knalleland o gå när de öppnar. Oscar har vi redan varit och lämnat på dagis. Är en lagom morgonpromenad.

Ska väll även försäka att sy lite. Det går ganska segt på den fronten nu känns det som. Man syr en söm, sen ligger plagget till nästa dag då man syr en söm till.
Det går i vågor det där.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad hemskt. Beklagar så mycket. Livet är inte rättvist nej. varför ska de unga ryckas ifrån oss?!

styrke kram

2009-05-13 @ 19:47:48
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0