Tissa och Tassa

Man får tassa runt och trycka lööööst på tangenterna... Det är den enda nackdelen när man är här och hälsar på.
Vi alla får sova i samma rum, vilket oxå är samma rum som datorn står i. Barnen vaknar ganska lätt.
Det är sjukt att jag inte är trött. Har varit uppe sen 5.30  morse och kört 32 mil, men icke. Det kommer la i morgon då jag inte vill va trött antar jag.
Börjar redan sakna Tobbisen. Min lille TeleTabby-Herrman, hur ska detta gå om jag saknar dig redan efter en dag?
Bli bra tro jag nog, man uppskattar varandra mer när man varit från varandra lite.

Ska jag göra nu då? Sova? Man kanske blir trött om man väl lägger sig i mörkret? Knappa lite på telefonen kanske...
Imorgon är det nog inget spec. inplanerat. Ska gå promenad om de e bra väder. Glömde regnskyddet till vagnen även denna gången (glömde det förra helgen till Växjö oxå) Tyyyypiskt!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jodå de gick bra.. tror jag.. haha.. kändes som att ja slänge ur mig orden ;)



Va härligt de låter :)

Hoppas ni får fint väder imorron nudå så ni kan ut och njuta av en promenad :)

Kram

2009-03-16 @ 22:55:45
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0