SnöHelvete

Guuuu va tråkig min blogg är när jag är dålig. Händer ju absolut ingenting.
Mår bättre i helhet nu, snorandet kan jag leva med nån vecka till, det gör inget, men denna jävla hostan jag fått är inte kul. Jag hostar så dygnet runt att jag har jätteont i lungorna. På kvällarna gör det så ont att jag inte ens vill stå upp =( så få se om de finns nån jävla hostmedicin på apoteket. Men den där receptfria skiten fungerar la ändå inte antar jag.
+ att ögonen ballat ur oxå. Dom sitter ihop när man vaknar på natten =/

Nu när jag börjar tillfriskna så är det tur för en annan familjemedlem att insjukna. William har blivit väldigt snorig, och vaknat flera ggr inatt. Jätteorolig. Han har fått lite nässpray och då har det gått bättre. Stackarn vill snutta på nappen, men det går inte eftersom han är nästäppt.
Hans ena öga har oxå börjat klibba ihop.

I onsdags va sista dagen Tobbe var hemma med mig och barnen. Det var även BVC tid då för William, och han tog med sig båda barnen dit på en liten promenad. Vad lugnt och skönt jag hade det =) William hade växt på bra, trots magsjukan han hade,
Igår var jag och William själva hemma. Tobbe va så rar att han hämtade och lämnade Ogge på dagis. Hade jag verkligen inte orkat. Så gårdagen flöt på bra.
Hoppas dagen som följer kommer rulla på bra den med. Idag med båda barnen hemma =) Men jag mår somsagt bättre och är inte liggandes =)

Skitväder är det ute idag! Massa snö!! BLÄ! När ska skiten sluta? Kan nån spå det åt mig?
Det går inte att förutse väder... att de jädra puckona inte kommer underfund med det. Det stämmer nästan aldrig det de säger. Det skulle kunna komma lite snöblandat regn idag som inte skulle lägga sig. Jo tjohejsan, det är fasen 1 dec nysnö ute.
Det skulle ju bli strålande väder i helgen var det utlovat, Vi får la se hur det blir med den saken.

Återkommer...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är det irriterande? Jag tycker det iaf..



Ja de känns helt underbart att det börjar gå åt rätt håll. :) Äntligen friska och mår bra ;)



Va himla skönt att du börjar bli bättre.

Men stackars liten, huvva. Inte lätt att vara så liten och förkyld. Hoppas han kryar på sig snabbt.



Kram

2009-03-27 @ 10:56:56
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0