Kladdkaka och systuga

Jobbigt med en sjuk spädis. Eller han kanske inte är det längre. Bebis är han iaf.



Jag har gjort lite nytta idag iaf. Denna tråkiga dag.
Fick tummen ur att sy de beställda byxorna, Äntligen nu när man känner att man mår bra. Såklart fick jag göra om mönstret en aning som vanligt. Var ovanligt att sy så pass stort, Strl 98, det största jag sytt förut är 86.
Men jag tycker de blev bra och hoppas de nya ägarna oxå tycker det.

Tobbe och Oscar har bakat kladdkaka =) Mums om en stund. Måste ju äta innan 7 så att Ogge oxå får med av den =) För i morgon är det nog inte mycket kvar.
Kanske ska ta o börja med maten om ett tag oxå. Potatisgratäng och fläskfilègryta.. Meee like!

    Kladdkakesmet runt munnen =)


Hittade denna underbara lilla snutten på datorn förut idag. Så skaffade jag konto på YouTube oxå =)
Kolla in det underbara vädret!. Våren -08




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0