Fortfarande bara sjuka och erlände

Va drygt detta är. är fortfarande sjukt sjuk. Bor på soffan. Minder kul om jag säger så. Har oxå kommit underfund med att det är minder kul att ha 2 små barn när man vill vara ifred och bara sova sig genom sjukan. Haha.
Tobbe har varit hemma idag med, men planerar att jobba i morgon. Han har lovat att lämna/hämta Ogge på dagis. Blir ju några timmar iaf. Då har jag bara William att ta hand om. Hoppas att det ska gå bra. Jag är verkligen inte på topp!

Jag är verkligen inte mig själv. Tobbe sägar att han saknar mig, och jag kan inte mer än säga att jag saknar mig själv jag oxå.  Känner inget positivt i allt det här. Helt nere. När ska det ta slut? Börjar kunna prata lite nu iaf. Har inte fått fram ett ljud på 2 dagar. Kanske har varit lugnt o skönt här hemma utan högljudda mig =P

Tro vi ska köpa tvättmaskin. Något svårt att få tvätttid då vi är 14-15 lägenheter som delar på tvättstugan.
Hittat en på MediaMarket. Får nog bli en sån när vi har råd. Vilket inte ser ut att bli inom den närmaste framtiden.

Fick tillbaka på skatten iaf =D *me like* Jag fick tillbaka nästen 7 tusen =) Och Tobbe 11 tusen =)
Lite ljus i allt erlände.

Nä, nu ska jag fortsätta min kväll i soffan. Kollar Vänner nu, sen bli det RentHus, och sen blir det nog sängen. Vill bara sova när jag har huvudvärk och feber.

Over and out.

på tal om intenting så ha fan Tibbe tabby börjat blogga lite =P Så gjorde honom en fin blogg. Kolla här.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud din stackare. Ät vitaminer och något för immunförsvaret, antioxidanter så den får en knuff så du kan bli frisk snart. Tycker verkligen synd om dig. Hoppas du mår bättre snart.

Snygg design. :) Vad duktig du är.



Kanske du kan hjälpa mig framöver med blogg nr 2? ;)

2009-03-26 @ 09:02:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej tjejen.. :) Hoppas verkligen du börjar må bättre snart. Tycker synd om dig. =( inge roligt att må sådär och så ha två små att ta hand om samtidigt.

Krya på dig kram! =)

2009-03-26 @ 21:06:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0