Dop - Tankar

Måste börja planera LilleWill`s dop. Oh vad mycket det är att tänka på.
Vi har inte ens bestämmt när det ska vara. Men i Maj iaf. Och tror att vi ska ha det i Brämhults kyrka.
Det va typ den enda av borås kyrkor jag tyckte såg fin ut.
Sen ska jag köpa tyg. Ska sy dopklänningen själv hade jag tänkt. =)

Sen tänkte jag på det här med doptårta. När Ogge döptes gjorde jag alla själv. 3 st.
Måste man ha doptårtor? Satt och tänkte lite på det där och kom fram till att -Nej, det behöver man väll inte?
Tänkte att man får väll göra precis som man själv vill, man måste väll inte göra som alla alltid gör?
Kom fram till att det nog ska bli dop-cupcakes =) Vad tror ni om det? De är snygga och  goda, +  att det är superlätt att göra.

I år så blir det ingen bjudning här hemma!! Tyckte det va skitjobbigt förra gången.
Var iofs Tobbes mamma som envisades och ville ha det, trots att jag sagt nej från början... Det blir för mycket för mig.
Då hade vi ändå trädgård förra gången, det har vi inte nu. Nej tack. Denna gången ska jag slåss för min sak, dom får accepterra att jag inte vill ha nått sånt.






Kommentarer
Postat av: Anna från Boden

Glöm inte bjuda mej, ska försöka komma denna gång :-) kram kram

2009-03-29 @ 11:02:08
URL: http://storyofsugar.blogg.se/
Postat av: M A L I N

vad mysigt att sy dopklänningen själv :D såg nu att du bor här i borås, precis som jag ;P vart i borås bor du?



sv: kul att du är med och tävlar! lycka till :D

2009-03-29 @ 17:10:38
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0