Vill vara mer kvinna!

Jag har just lagt barnen.. varmt så man håller på att flyta bort. älskar våran lägenhet, men HATAR den på sommaren!
Takvåning och alla rum har sol hela dagen utom Williams rum.
Snorvarmt inne trots att det varit nerdraget hela dagen. Trodde jag skulle dö förra sommaren, när man hade stor mage o mådde allmänt piss av graviditeten. Sov typ ute på balkongen =P

Tobbe är iväg med jobbet.. räknade med att komma hem runt 23-tiden.
Får se när han dyker upp. Själv ska jag ägna en helkväll vid symaskinerna tror jag, trots värmen. ungarna måste ha kläder!

Köpte en klänning idag =D
Känner mig så jävla tråkig vad gäller kläder. Inte alls kvinnlig av mig. Tittar avundsjukt på alla andra när man är ute.. var hittar dom så snygga kläder? Varför kan dom klä sig så snyggt och kvinnligt, men inte jag.. hmm..
Kan ju prova 1000 saker oxå, och om man har tur så sitter ett plagg av de 1000 bra. Inte alls bekväm i min kropp.

Tänk om man kunde få denna kroppen igen...
Men varje gång man försöker börja kämpa så pallar man inte o lägger ner. Skit är det






Kommentarer
Postat av: Sandra

tack. Nej ja vet. De är ju inte så konstigt egentligen. Och samtidigt så blir ja så stressad när ja inte hinner med de ja ska pga orken som försvinner. Får försöka dela upp de lite mer kanske. Eller inte ha så höga krav?!

Hihi tack. Va snällt sagt! :) ja ser lite muppig ut. men inte alltid så lätt som sagt, att få en bild på mig och han :)



Men du, vännen. Du är väl vacker och kvinnlig! Jag tycker det. Och önskar många gånger att jag hade en kropp som du. Tänk också på att du har fått 2 barn på kort tid! Ge dig lite tid. Du kommer komma tillbaka dit med vilja och kanske mera ork och tid.

Men för tillfället, tills den kommer, så ser du jäkligt bra ut nu också i dagsläget!! :)



Kram

2009-06-25 @ 18:46:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0