*Poff*

Igår va vi iväg hela dagen.
Åkte ner till Halmstad för att hämta några Vento dörrar Tobbe snokat reda på till ett bra pris...
Resan gick bra. Fick köra släpet utan el ner, eftersom Tobbe inte kopplat in draget ordentligt.
När vi skulle hem knipsa han av släpvagnskontakten på skrotventon o gjorde hajkon tajkon koppling på vår bil. Haha så det såg ut... men nu funkade ljusen.
Åt på Mc Donalds innan hemfärd.
Skulle till o mata William o packade upp vällingen ur väskan.. haha var bara att packa ner det igen när jag insåg att flaskan var glömd hemma.
Var bara att springa in på coop som låg brevid o köpa en flaska.
När jag kom tillbaka så satt det en mamma och pappa och matade sin lilla dotter, bordet brevid vårat... Mamman kollade på mig när jag bara skakade ut lapparna ur flaskan och fyllde på vatten... hahhaha Hon undra nog va jag var för oansvarig mamma som inte planerade o ta med mig flaska, och att jag inte kokade eller ens diskade den nya. Haha, men ungen va ju tvungen att ha mat..

På tal om mat så har det bara sagt klick på Williams matfront.
Han äter hela portsioner gröt, morgon + kväll och en hel stor burk 6månaders mat till lunch.
Han hoppade över allt som bebismat heter.. Struntade i smakisarna på den där äckliga potetisen, majsen och palsternackan. hahaha.. Go liten kille... men det är såå skönt att han äter nu.

Idag är det tvättid IGEN som vanligt på helgerna. Sååå trött, vill verkligen ha en tvättmaskin.
Sålde den röda barnvagnen igår, fick 1900:- för den... o tänkte för mig själv att pengarna skulle gå till just en tvättmaskin, men så kommer Tobbe o säger att det måste gå till hunden... jahopp, *poff* säger det bara.

Ska ev. iväg o kolla på de små liven idag, har inte sett dem på en månad nu, så jag antar att de är jättestora!

Oscar sover ännu... han var vaken till tjugo i 11 igår kväll, Tobbe Nettan och Novalie var här igår.
Han somna direkt han la huvudet på kudden.

När Ogge vaknar är det frukost.

Ohh nu kommer han tassandes


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de tycks alltid finnas hål som pengarna försvinner till. Konstigt de där ;)



Men ja hoppas ni kan köpa en tvättmaskin snart :)

Kram

2009-06-15 @ 09:23:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag börja bli le nu. Vill bli frisk. :(

Man har ju inte samma ork när man går omkring o är förkyld.

Haha tack! :) va gulligt sagt.

MEn de tycker ja du verkar ha också ;) Fullt upp alltså :) Du syr och donar o har dig :)



Haha.. Ja de vet du ^^

Och imorron vet nog alla andra också..Skulle ja tro.

Kram

2009-06-15 @ 18:19:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förresten.. ^^ Tror du att du har tid o hjälpa mig fixa andra bloggen sen? ;) om du har tid över..

Kram :)

2009-06-15 @ 18:20:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

händer hos er i midsommar då? =)

2009-06-16 @ 11:31:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

"poff" :) ja tror du har försvunnit också?! Vars då? ^^

2009-06-17 @ 21:51:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0