Första doppet =)

Hela dagen har spenderats ute i princip. Underbart!
På morgonen insåg jag att pojkarna inte hade några rena kortbyxor... Snacka om att man blev stressad!
Men, vad gör man? Sätter sig vid symaskinen och syr ihop varsit par åt dem. De vart bokstavligen gjorde på en kafferast, men de vart jättefina. Dock har jag inte bloggat dem än, hann inte när de var klara, och nu ligger de i tvättkorgen =)

Vi skulle ut, därför stressen med att sy byxor.
Hundutställning, och Tobbe ville så gärna se Staffarna som ställdes idag eftersom vi själva ska ha en.
Efter vi kollat en stund gick vi hem och hämtade lite mat till William, sen gick vi ner till knalleland och åt lite mat. Sen köpte vi armpuffar och badring till Ogge, samt nya badbyxor eftersom de han hade var för små.

När vi kommit hem så la vi oss en stund =)
Pokarna sov och tro det eller ej så fick Tobbe och jag också några minuters vila =)
Vaknade vid 16 tiden.

När Willaim fått lite mat packade vi väskan.. vi tog bilen och åkte ut till Torpa.
Och jösses säger jag. Så skönt det var i vattnet!
Till en början var det inte så värst inbjudande när man satt ner fötterna... men det blev riktigt gött efter ett tag.
Oscar badade lite och det slutade med att vi gick längre o längre ut i vattnet =) Tillslut så Badade jag =) Hahhaa ljummet i vattnet. Skulle tippa p att det va 19-20 grader i vattnet.

Kom hem när klockan var ca 21. Då åt vi lite smörgås, la barnen och nu sitter jag här. Ska gå o kolla Göta kanal nu som går på tv. Tro aldrig man tröttna på den.

Imorgon ska vi på hundutställning... IGEN =) Hahha. Tobbes kompis kommer dit med deras vovve i morgon.. Då ska vi ner o bju på lite fika.

o jösses vad jag har bränt mig. solen tar bra må jag säga! Konstigt nog har jag inte så värst ont.







Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt :) jodå de va trevligt. roligt me folk på byn ;)



Desamma förresten. Jättemysiga bilder.. O du vännen.. Du har ju himla fin kropp!! Syns inte alls att du fått två barn! You look great! ;) Just so you know ^^



Sen kan man ju känna annorlunda själv. Men enligt mig, så ser du jättebra ut iaf :)

Kram

2009-06-28 @ 22:46:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack vännen! =) Va skönt att höra! :)hihi.. kram

2009-06-29 @ 20:32:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0