Orkar ni?

DETTA BLIR ETT LÅNGT INLÄGG! ORKAR NI??

Är det torka eller är det torka? Hittar ingen insperation om någonting.
Jag syr inte, jag skriver inte blogg.. vad gör jag? Igenenting.
Får försöka skriva ikapp lite nu tror jag...

I torsdags fyllde jag som sagt år =)  (Kan tillägga att jag inte känner mig ett dugg äldre =) )
Fick Wee Fit av Tobbisen =) Önskat mig det ända sen vi fick vårt Wee
På kvällen åkte vi till Växjö. Alla väntade på oss. Tobbes föräldrar och systrar med sina familjer =)
Firade mig och Camilla (tobbes syster, vi fyller år samma dag)
Fick ett jättefint tårtfat och tårtspade av Systrarna, och ett silverhalsband och armband av svärföräldrarna. + lite pengar. Tack så mycket =)
Sen fick jag ett paket av vännen Nettan med familj... en jättefin ljuslykta från partylite.
TACK ALLA!!

På fredagen uträttade vi lite ärenden.. utan barn. hehe ovanligt. De stannade hemma vid farmor.
Fixade lite och fick tillomed Tobbe att investera en jacka =) Bäst att passa på när man är i Växjö och handla på stadium, Milla jobbar där, så det blir lite rabatt =)
Regnade till och från hela dagen, så vi var lagom nervösa att det skulle bli skitväder på Bugrun.

Upp tidigt på lördagmorgonen... Gjorde oss iordning, käkade frukost. Pussade sönder barnen sen kom vi iväg vid halv 8 tiden.
Mötte upp Kroll och systern Louise i Jönköping. (förövrigt första gången jag träffade Louise, jättetrevlig o go tjej =) )
Väl framme i mantorp åkte vi då in på området... Kosta gratis. Bra att jobba på VW ibalnd.
Letade oss in på festcampingen... roliga syner =P Såg bandannat en kille som satt däckad på en stol =P
Skulle leta efter gänget vi skulle ligga vid... Hitta dom inte... Men så såg vi Krolls gamla bil och var tvungen att stanna... Ren tillfällighet så såg man sig ju så klart omkring och då hitta vi dom typ tvärs över vägen =D
Smällde upp vårat tält brevid.
Dagen gick... kolla strippen lite och umgicks... Kallt som fan, men uppehåll.
Fick i mig några cider, haha jag som inte druckit sen innan jag blev gravid med Ogge!! = 3 år sen!
Men det gick bra.. väl medveten så sög jag i mig dom sakta.
Grillade o tjötade.. Satt fram grillen och använde den som värmekälla, annars hade vi nog fryst ihjäl =P
Va ner o kolla fest-tältet med live band o grejja.
Vid 1-tiden kröp vi in i tältet. Kallt i början, men vi frös inte på hela natten.. Vaknade ständigt att grannarna tvärs över vägen tycktes ha däckat och inte stängt av sterion, hörde samma skit gång på gång och hack i skivan va de me..
Hahhaa JAG KOMMER ALDRIG MER KUNNA LYSSNA PÅ SYSTER SOL!!!!! hahahhahaha
Ska följa Louises grej nästa gång o ta med mig öronproppar =D

Gick upp vid 7 på söndagen. Då orkade jag inte mer =)
Gick ner till toaletterna VÄGRA BAJJAMAJA!
Gick "hem" och åt lite frukost.
När man kvicknat till lite tog vi ner tältet. Lika bra de så va det gjort.
Sen gick vi ner o kolla bilar som ställdes ut.
Vid 12 tiden tror jag vi gav oss hemmåt. Eller ja, mot Växjö.
Stannade på MC Donalds i Jönköping o slängde i oss lite lätt, Skulle äta i Växjö sen.

Åh mina älskade pojar. Vad jag saknat!!
Krama krama krama!

Strax efter 19 var vi hemma....


I måndags mådde jag inte alls bra. Kändes som jag hade feber o huvudet var helt svullet kändes det som.. Så va det hela dagen, så jag fick ta bilen på eftermiddagen när jag hämtade Ogge.
Först på kvällen kvickna jag till lite, och sen dess har det varit bra.
Men jag är jääämt så trött. Funderar på att testa det där Chi-san. Kanske hjälper.

Igår va vi till djurparken igen. Bäst att passa på när det är hyffsat väder.
Först gick vi till kvantum o köpte fika.
Mysigt hade vi det. Kollade alla djur o fikade i en dunge =)
Hemma igen så var pojkarna så trötta, somnade gladeligen gott i sina sängar.

Idag har jag träningverk i hela kroppen.
Finns nog ingen som är så otränad som jag är...
Fick ju som sagt Wee Fit med balance board, av Tobbe i present.
Det är bra mycket jobbigare än man tror.
Igår körde jag en timma när pojkarna sov middag. Var genonsvettig!
Körde både styrka och kondition, + att jag provade lite yoga.

Så idag kommer det enbart bli lite balans övningar och kondition. Haha, "musklerna" får vila.

Nu har jag slut på luft. Idag ska jag bara lata mig. Orkar ingenting, fy så trött jag är.

Bilder från BugRun kommer sen när jag bytt några med Louise.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart man orkar läsa ;)

oj vilka dagar. Inte konstigt att du är trött :) de brukar ju komma efter sånt där ^^

Å, vill också ha wii fit. men men.. De blir väl ;) som me allt annat. Haha..



Haha tack.. Å de lät som en härlig plan :) Om ja ändå kunnat gjort de ja med ;)



Men de blir nog inte förrän månda kanske.



Tack så mkt. Har en känsla av att de kommer behövas..

Kramen

2009-06-10 @ 10:06:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Louise

aj då. blev väl kanske så när du sov ute så i helgen :( hoppas du mår bättre nu iallafall.



jepp ja la till dig på min msn :)



Det är bara fint med mig.. vart på arbförmedlingen nu, tråkigt men men de e ett måste :O/

2009-06-10 @ 11:33:19
URL: http://www.nogg.se/krollsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0