Sova dygnet runt?

Herre min je va dålig jag har blivit på att blogga. Men jag vet inte vad jag ska skriva om... hoppas glöden kommer tillbaka snart.

Trött som ett jävla arsel är jag. Och det är inte bara för att kl är 7 när jag skriver detta. Utan det är hela tiden!
Började i helgen på väg från mantorp.
Sov i bilen o kunde inte hålla mig vaken. Stackars Tobbe, jag va inte mycket till sällskap.
Sen dess har jag varit konstant trött. Dygnet runt. Skulle kunna gå o lägga mig runt 19-19.30 på kvällarna.. men det går ju inte.
Här om dagen slockna jag runt 20.30 i soffan och igår somna jag före 20.00!!
o då hade jag sovit en stund på dagen oxå. Jag skulle kunna sova dygnet runt tror jag.
Är jag sjuk? Sån här har jag aldrig varit... Jo, när jag var gravid med William och tog starka tabletter för illamåendet...

Igår köpte jag iaf. Chi-San.. ska snart ta mig en snaps av det, hoppas att det gör verkan.

Sydde iaf lite igår... men inte lagt upp det på bloggen än eftersom jag måste starta den andra datorn och fixa bilderna i PS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0