Muffins beställda till söndag =)

Nu har jag lagt upp bodysuiten i min syblogg oxå =)

Är det varmt när man går fram o tillbaka till dagis kl 8 på morgonen o svetten rinner? JA! Och så jävla underbart det är att kunna gå ut i kjol och linne, och pojkarna i kortärmat o kortbyxor. Som jag har längtat efter detta! hoppas i helvete att det kan hålla i sig ett tag nu.
idag händer det väll inte så mycket. Skulle sy, men jag har såå dåligt med mudd att jag skulle behöva köpa lite.
Men tror det är lite snålt i kassan.

Kanske ska gå nedåt knalleland ändå när William vaknar.. Bara underbart att gå ute o njuta och gå lite i affärer o kolla.

Igår fick jag reda på att Tobbe lovat familjen Kroll födelsedagsfika på söndag när de ska på hundutställningen här i Borås =) Fick en beställning på Banan/Choklad muffins. Blir härligt at stå o baka dem på lördag när det ska bli 30 °C =)
Haha. kanske ar det på söndag morgon ist, ska ändå upp i ottan och tvätta.


Mina älskade små fjun har blivit så stora.... ... .. .
Var inte längesen de var såhär små tycker jag.... ... .. .

Mammas lilla Ogge. här är han inte många dagar gammal


Och lilla William



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja man har ju det. Men de har känts lite bättre idag iaf.

Tack :)



Va fina killarna dina är ^^ Å va fort de går.. så småa, och nu så stora.. Shit. går tiden verkligen så fort?! ^^



Du får baka tidigt på morgonen eller kvällen kanske så är de inte lika varmt ;)

Kram

2009-06-24 @ 19:13:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0