Dittan och Dattan

Vad lungt det är. Oscar sover än. Jösses! Och William har somnat om efter maten.
Ligger i soffan o har gjort det snart ½ timme. Men snart kommer nog mammas lilla troll upptassande.

I helgen har det hänt lite dittan och dattan.
Vi beslutade oss för att tacka nej till lägenheten - Varför? - jag vet inte, det var nått som var fel. Om man tvekar så är det nog inte rätt. Kände detta både Tobbe och jag. Det ä verkligen sådär vi vill ha det, men ändå stämde det inte och det gick inte att sätta fingret på vad det var. Vad irreterande.

I lördags kväll var vi ut till Tobbe, Nettan och Novalie och grillade. Trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Barnen busade. Var hemma vid 23-tiden och då var barnen måttligt trötta.

Igår sov de ända till kl 7.
Strax före 10 gav vi oss av mot göteborg. Tobbe skulle hjälpa en kompis, och ville ha med oss som sällskap.
På hemvägen stannade vi på Ikea o kollade lite, inget att ha denna gången.
Stod i bilkö vid tingstadstunneln 30-40 minuter pga reperationer av tunneln så var bara ett körfält öppet. Härligt i helgtrafik.. haha.

Idag ska jag o barnen till djurparken.
I värmen. Har varit kanonvarmt ni i 3 dagar. Skönt, då hinner man ladda upp batterierna inför tråkvädret igen.

Håller alla mina tummar för att det iaf blir uppehåll i helgen.
Då ska barnen lämnar i växjö och Tobbe och jag ska på Bugrun =D Inge kul att tälta om det tänkt regna.

På torsdag fyller jag år! 25! Herregud, jag blir kärring nu. Dags att plocka fram käppen =)
Jag ska tillbringa min födelsedag i tvättstugan.. haha En helt vanlig dag.
Käka lite god mat när vi anländer till Tobbes föräldrar i växjö på kvällen.
Och på fredag har han lovat att vi ska gå ut och äta o på bio, bara han och jag. Hoppas jag för annars bli jag ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0