Ändrade planer

Ändrade planer inför helgen.
Meningen var att hela våran lilla familj skulle åka upp till mina föräldrar nu på fredag kväll.
Oscar ska bo hos min mamma och pappa 1 vecka helt själv. Mamma ville ha honom lite. det förstår man ju när vi bor så långt från varandra.
Hur som helst skulle vi stanna över helgen, och åka hem och hämta Ace (valpen) på söndag kväll.
Men Martin (Tobbes kompis som har valparna) skulle inte vara hemma i helgen, och vi vill gärna växla några ord med honom när vi hämtar hem han..
Så imorgon kväll ska vi hämta hem honom. Våran lilla Ace =) Mysigt och jobbigt =)
Och inte ska vi släpa med den lilla bebisen 60 mil fram o tillbaka till storå. Nej så dum är inte ens jag...
så det blir såhär helgen kommer se ut.

Imorgon hämtar vi Ace.
På fredag när Tobbe slutat jobba åker Jag och Oscar ensamma upp till Storå.
Tobbe, William och Ace stannar hemma...
Stannar i Storå till söndag då jag åker hem ensam.

Jag älskar mina småttingar såååå. Men om jag ska vara riktigt ärlig så ska det bli så skönt att bara få vara helt själv lite.
"hemma" kommer mamma o pappa ta hand om Oscar, och hemvägen kommer jag åka helt själv.
Det ska bli underbart.
Visst kommer jag sakna ihjäl mig efter Willaim, men jag vet ju att han har det bra hemma med sin pappa,min älskade Tobbe =), 
Och visst kommer jag sakna Oscar när han är uppe vid sin mornor och morfar, men jag vet att han kommer ha det kul.

Och det bästa av allt! Jag kommer ju få njuta av mina barn hela livet, så ibland får man unna sig lite "lediget" oxå =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0