Vita bebisar?

Tänkte... att man kanske skulle ta bort hela min syhörna, och flytta på en byrå som står ivägen.. och tapetsera klart väggen i sovrummet som skulle ha gjorts för ett tag sen, men då kom hettan och då orkade man inget.

Men när jag började kika efter tapetklistret, penseln och kniven så hittar jag det ingenstans.. hmm, vet inte vart Tobbe har ställt det.
Tänkte att jag kanske då istället skulle måla hallen en gång till. Men sen kom jag på att det kanske är smartare o göra ikväll när William sover... och Ace är i vardagsrum/sovrum på natten. Annars riskerar vi nog att få både en vit bebis och en vit valp.... Vad  ska man göra idag då? Inte den blekaste aning!


Kommentarer
Postat av: Sandra

^^ De får du nog. Men förstår du blir ivrig. haha, är nog likadan jag. När jag får en idé sådär om något så vill man börja på en gång :)



Haha ja något. O så lyckades vi med samma nu igen imorse.. Fatta inte. Vi måste ju vara aptrötta eller nå..

Jisses.. s :)



Kram

2009-07-09 @ 11:23:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0