Jobbigt att vara inne i denna hetta

Och dagen har rullat på. Hettan är jävlig här uppe i lägenheten. Får väll se om det går o somna. Jag är väldigt trött, så det hoppas jag att det kommer gå.
Imorgon åker Oscar och jag. Åh vad jag kommer sakna mina älsklingar här hemma. Men det är ju bara ett par dagar.
Kommer fan gråta när jag säger hejdå till William. Mammas minsting jue. *pusspuss*

Vi åker när Tobbe kommer från jobbet. Ska sätta Ogge i framsätet så man får lite sällskap. Hoppas att han sköter sig där fram. Vanligtvis har vi båda barnen i baksätet. I värsta fall om det inte funkar så får jag la stanna efter vägen o sätta honom i Williams stol. Men det kommer nog att gå bra.
Ska bli kul att komma upp. Saknar mamma =) Somvanligt. Mammakär som jag är.

Har smörjt in mig en gång till med BUS. tror faktist det blev bra nu =)
Frågan är hur man ska sminka sig nu när man är mörkare =P Haha, kan ju inte använda min ljusa fondation.
Aja, det ordnar sig alltid.

Har städat i min LILLA syhörna idag. Detta kan ni se HÄR

Bjussar oxå på några bilder från i eftermiddags.

William plockar blomma =)


Ogge springer med full fart


Oscar hittade en liten skruv *såå stolt*


Gott men napp =)



Ska försöka hålla er uppdarerade när jag är hemma i Storå oxå.
Nu ska jag käka en glass, dricka nått sen blir det nog faktiskt sängen. På återseende =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack.. Jag hoppas verkligen inte det är någon fara.

Skönt att få komma in och kolla iaf.

Tack, de värmer!

Kram

2009-07-03 @ 08:56:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0