Hemma + Brev från Oscar =)

Nu är jag hemma. Saknar redan min lilla Oggis. Väldigt tomt utan honom här. Men han har det bra med mormor och morfar.
Resan hem gick la bra. Först fick jag stå i kö före örebro då det var vägarbete.
Sen stanna jag bara till på panduro och köpte textilfärg.
Sen var det bara att fortsätta, det kryllade av vägsniglar kan jag säga! O fan va mö husvagnar. Märks att folk har semester nu.
Sen fick jag stå skiiiiitlänge i kö i mariestad. Då det var en bil med husvagn som hade kört av vägen, så det var stopp i åt ena hållet, så polisen stod och dirigerade om trafiken.
Sen fick man köra typ i 50 på vissa ställen eftersom det kom sånna skyfall så man inte såg vägen.

William blev glad när jag kom hem =) Och nu har jag precis lagt honom.
Tobbe har just varit iväg o hyrt film. Får se vad det blev för något. Finns ju inte ett skit att se på tv.


Nu när jag kollade mailen nu hade jag fått ett mail från Oscar =)

...........

"Hej mamma!

När du åkt hem så tog Mormor Morfar och Linn med mig på loppis.
Gissa om jag blev glad när jag hittade en traktor bland alla prylar, den skulle jag ha det var bara för morfar att ta fram plånboken och betala.  
Sedan hittade mormor en ful grön kjol som du ska få, mormor sa att det kunde bli något snyggt till mig och brorsan William när kjolen hamnade under symaskinen, ja det återstår att se om det stämmer.  
Mormor provade en stövel sån där med päls, nej fy vad den va ful tyckte mormor och jag tyckte likadant. (inget köp)
Sedan åkte vi vidare till loppis två, där fick morfar ta fram pluskan på nytt för se där hittade jag en plastpåse som innehöll plastdjur. Mamma vill du veta vad det var för djur? ok det var ett lejon en tiger en zebra ett lamadjur och en liten lejonbebis.  
Nu ska jag snart ta ett kvällsbad och titta lite på tv och mysa.

Kram mamma pappa och William, det kommer nya rader i morgon från mig.    / Oscar"

På loppis


Hittade en traktor



Morfar betalde =)


Vad ska detta bli för något nu då?


En ful hårig stövel


Hittade massa plastdjur


Kvällsmys



Älskar och saknar dig massa min lilla unge =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud va mysigt och gulligt av dom att skriva från oscar :) och skicka med bilder. Så får ni se vad han har för sig :)

Härligt :)



Va blev de för film då? :)

2009-07-07 @ 10:17:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0