Dyra tapeter att klösa på

Jahopp... skickade iväg ett mms till bloggen förut idag. Trodde inte att det skulle komma in, och ooh så rätt jag hade oxå.
Har haft åska o regn idag. Men lite har vi hunnit med under tiden det varit fint.

På förmiddagen var mamma och jag till kopparberg. Kollade tapeter, hon vill ha en fondvägg i pappas rum.
Hittade en jättefin tapet tillslut, men när vi frågade priset kosta den 600:-/rullen!! Ooonej... mamma sa snabbt att hon skulle återkomma =P
Fan kosta på att betala 1500:- för en vägg som katterna kanske kloar på efter 1 timma. Funka inte så.
Efter maten åkte vi på auktion =) Jag hade inte varit på auktion sen jag va liten. Saknar allt som landet här uppe har att erbjuda. Finns massa med loppisar och auktioner.
Borås är en tråkig stad. Finns nästan inget begagnat överhuvudtaget.

Sen kom då skyfallet....
Oscar och jag satt i fönstret o kollade när vägen förvandlades till en Å...


Sen blev det fika.
Blåbärspaj bjöds det på =D Smaskens!


Lillen kladdade ner sin fina rosa tröja med blåbär. NEJ tänkte jag, jag vill inte att den blir förstörd!
Så tog reda på att när man får bär på kläderna ska man doppa fläcken i kokande vatten... *och poff* Nu är tröjan fin igen =)

Saknar de mina där hemma. Underbara älskling o min lilla gosse.
Pratat med dem några ggr idag och allt går bra iaf. <3

Han oxå listat ut hur vi ska göra när Ogge ska hem från sin mormor o morfar =)
Jonas(brorsan) och AnnSofie(hans tjej) o hennes flickor, ska hälsa på oss i borås.. passar ju ypperligt att de tar med sig Oscar ner om de åker i helgen =D
Ska bli kul att de kommer ner! Gå på djurparken o hitta på lite skoj.

Oscar har fått en sandlåda här  =D
Men den kan tyvärr inte användas än efterson myrorna har invarderat sanden! Så nu är det myr-utrotning på G.
Han kommer bli så glad över den iaf. Han älskar att sitta o gräva o grejja.

Nu har jag nog inte så mö mer o komma med.
Trött som en gnu. Varför vet jag eg inte. Det är la ålderm *skratt*

Ska la försöka återkomma i morgon. Om jag finner tillfälle i allt.

Saknar er massor Tobbisen o Wille-bus <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jisses!! Vilka dyra tapeter!! Haha nej, då få nog inte djur eller barn vara i det rummet. Shit pomfritt!!

Förstår att ni gick ;)



Va fina bilder :) Mysigt ni verkar ha det :) Och skönt att de löser sig med skjuts ner me lillkillen sen då.. Eller storkillen :) Haha, ni har ju en annan lillkille numer ;)



KRam

2009-07-05 @ 15:47:59
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0