Här ligger vi inte på latsidan

Jag har fakrist varit duktig idag.
Gick upp kl 6. Wille var hungrig i magen då.
Sen dess har det varit full fart.
Började med att bädda rent i allas sängar. Eller ja, våran säng blev halvklar eftersom att det var en liten vovve som tyckte att täckena som jag hade slängt på golvet var himla sköna att somna på =)

Vem skulle ha hjärta att flytta på honom? =) (haha, täcket är inte smutsigt, det är missfärgat i tvätten)


Efter det så blev det lite frukost.
Allmänt plock av saker.. det tycks aldrig ta slut på skit som ligger o skräpar överallt.
Packat upp tvättkorgen o samlat in all smutstvätt.
Har gett barnen mellis o gjort iordning mig själv. (det är inte illa att hinna med sig själv ;-P )
Bäddat klart sängen o städat köket.
Nästan packat klart väskorna som vi ska ha med oss till storå. Bara lite kvar som är i Oscars rum (han sover nu)
Har tillomed målat naglarna =) Inte illa.
Har hunnit sitta på msn en liten stund o prata. O tittat några minuter på tv. Samt varit ute med Ace ett par ggr.
Så duktig jag känner mig =)
När Ogge vaknar ska jag fixa lite käk. Sen blir det la o packa klat.

I eftermiddag då när Tobbe kommer hem så åker Ogge och jag.
Tobbe skulle sätta fram Oscars stol i framsätet o tanka bilen =) Tack min älskade! <3

I helgen skulle svärföräldrarna komma hit.
De vet ingenting om Ace. För både Tobbe och jag vet att de inte tycker att vi ska (skulle) skaffa någon hund =P
Undra hur reaktionen blir när de kommer o får syn på Ace. Haha. kanske är tur att jag inte ska vara hemma =) *skämt o sido*

Fint väder är det ute idag med. Blåser lite idag. Skönt det! Det blåser ju lixom inte kallt. Bara bra att det fläktar ur vår lägenhet. Inte alls lika varmt här inne idag.

Nu har jag faktist inte så mycket mer att komma med.
Ska som sagt försöka uppdatera när jag är i storå. Skulle vara mycket lättare att blogga om mobilfunktionen inte kruppade. Men det gör den, så får försöka ta mig till datorn ist.

Håller alla tummar för att det ska gå bra för Sandra idag. Hoppas att allt ordnar sig med du vet vad. Tänker på dig vännen!

Fick hjälp av en nakenfis att städa lite



Haha, vad ego jag är idag =P



Kommentarer
Postat av: Louise

skratt.. Man ska vara ego på sin egen blogg. det är precis det som lockar läsare :)



Kolla min blogg haha går nog inte att hitta mer ego bilder än där.. fnissar Vovven är verkligen jätte söt, kan tänka mig att du har fullt upp nu :)

2009-07-03 @ 13:55:33
URL: http://www.nogg.se/krollsan
Postat av: Sandra

Jösses vad du har varit i farten. Himla effektiv. Vad duktig du är. Om man bara vart hälften så effektiv.. ^^



Hoppas resan till föräldrarna går bra :)



Varför tycker svärisarna inte att ni ska ha hund då?



Vilka fina bilder!! Du blev jättefin i nyplagget :)

Och va fin bränna!! :)



Så du är nöjd.. Inget ojämnt resultat?! :)



Kram

2009-07-03 @ 20:35:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: pojken din

gumma så fin du är, älska dig såååå otroligt mycket. kyssas

2009-07-04 @ 08:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0