Bra att bo nära

Glad över att vi bara har 5 minuters gångpromenad till djurparken.
Idag var det kö som jag aldrig sett förut. De som stog sist tog det nog en timma för att komma till entren iaf.
Sjukt! Ingen parkering så långt ögat nådde.
Själva traskade vi förbi hela kön eftersom det finns en speciell kassa för förköpsbiljetter och lejonkort. Denna kassan hade bara 5 meters kö, ist. för 500 meters kö. haha

Var iaf en trevlig liten visit med lite fika. Ännu en mysig dag på semestern.
Barnen sov en stund när vi kom hem, och även Tobbe och jag somnade på soffan. Skönt, annars brukar jag bli så trött att jag inte orkar kvällen o går o lägger mig 20,30 ist.










Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha va skönt att bara kunna gå förbi hela den långa kön! :) härligt då med att bo nära :)



Fin djurparken verkar va :) O ni verkar ha haft de supermysigt :)



Skönt me en tupplur sådär. Man får förnyad kraft inför resten av kvällen :)



KRam

2009-07-22 @ 17:01:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0