Skaparglädje

Nu har vi startat ytteligare ett projekt här hemma. Som vi skulle ha gjort för typ 1 år sedan, Bättre sent än aldrig.
Nämligen att måla om i hallen.
Blir helt vitt. och gudars så snyggt det blir.


(bilderna är klickbara)

Detta är bara en strykning. Ska på mer färg i morgon. Blir som en helt annan hall. Den som var är otroligt mörk och tråkig!

Jag vill inte ha en klädhängare i hallen ens.. Eftersom hallen är så trång, och tycker inte det är snyggt att ha massa jackor hängandes. Så ska rensa ut all skit vi har i garderoben (till höger på 1a och 2a bilden) och hänga ytterkläder där ist.

Vi ska givetvis ha en hallspegel. Min fåfänga och mitt Ego skulle aldrig klara sig uten en ;-)
Sen sa Tobbe att vi skulle ha massa fina tavlor på barnen... ååhh vilken skaparglädje och insperation jag fick i min lilla skalle.. bara bubblade upp massa och kände att jag vill göra det NU NU NU! haha, men det går ju inte. Dels måste jag ju fota barnen först, sen måste jag fixa bilderna i PS, sen framkalla och rama in dem. Haha.. men nu ska det bli snyggt och inbjudande för våra gäster.

Slängde ihop ett par exempel så får ni se typ hurdana tavlor jag tänkt mig i hallen.





Helt svartvita, men en färgad detalj, med den svart ram till det.
Underbart vackert!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag älskar svartvita bilder som bara har någon detalj i färg :)

2009-07-08 @ 22:56:28
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/
Postat av: SNAADRAA

Det kommer nog bli supersnyggt med dem svartvita fotona i den ljusa hallen!

2009-07-08 @ 22:59:07
URL: http://snaadraa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad fint :) och va kul med förändring :)



Åå va fint :) älskar kort! :)

Om jag också kunde PS så som du kan. Är lite avis där :)



Blir skitsnyggt med såna bilder ju! :)



Kram

2009-07-09 @ 00:16:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: amandy

första bilden var jättefin ju!

2009-07-09 @ 07:50:58
URL: http://amaandyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0