Så lite tid

Ja, nu är vi hemma från vår lilla minisemester i Gemla, hos Svärföräldrarna.
Vi åkte i torsdags och kom hem för en stund sedan. Har just packat upp allt vi hade med oss. Känns som man packar hela lägenheten.
Vi har iaf haft det bra.
Vädret har väll inte varit det bästa, men det har iaf inte varit ihållande regn.
Tog ett par bilder bara. Jag glömmer tyvärr bort kameran. Bilderna kommer sen.
Nu ska vi vara hemma några dagar, sen på fredag morgon åker vi till Storå till mina nära och kära =)

Jag har inte suttit alls vid datorn och ber om ursäkt att det inte blivit nått bloggat... Har inte haft tid, hinner inte med känns det som. Skummt vad tiden går snabbt!.
Hinner inte heller läsa era bloggar.. SJUKT! får sätta mig o läsa ikapp sen när tid finns, prioriterar inte datorn nu när jag inte hinner med hälften av vad som ska göras.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hum!! haha ignorera min förra kommentar. Min dator tycktes inte vilja fatta att du redan uppdaterat bloggen ;)



va ni är ute o far :) o ränner ;)

Men ni verkar ha de mysigt iaf. :) har tobbe semester länge eller?



Kram

2009-07-20 @ 22:01:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0