Likblek

Natten har gått fint med Ace. Han hade varit lite orolig sa Tobbe, så Tobbe hade lagt sig på golvet med honom ett tag.
Vill inte ha honom i säng/soffa. Visst, det är jättegulligt o mysigt när de e små. Men när de växer... har varit på en långpromenad i snöslask, o kommer o hoppar upp. Då är det inte så mysigt längre. Så vår lille vovve är förbjuden på de 2 platserna.
Han hade bara kissat på golvet 1 gång inatt. Han är en duktig pojke.
Har velat bita på allt idag, haha, så måste skaffa nått till honom att gnaga på så han inte äter upp hela huset =)

Oscar är på dagis. O vi kan ju inte lämna Ace. Så idag eftersom de e sista dagen på dagis inför sommarlovet så lämnade Tobbe honom i morse. Och nu vid 2 när Ogge ska hem så kommer Tobbe hem från jobbet o passar Ace, så jag får hämta Ogge. Visst skulle Tobbe oxå kunna hämta honom, Men eftersom det ska hem en massa saker så vill jag göra det själv =) Annars kommer allt tillfalla förskolan =) haha Tobbe har en förmåga att glömma minst hälften av sakerna. Men det kanske är typiskt karlar? Hahaha

Så håller jag då på med mitt lilla expriment oxå.
Det är BUS det handlar om (Brun Utan Sol)
Smörjde igår. Vart la sådär såg jag i morse. Det är la relativt jämt, men det vart inte mö färg. Så har nyss smörjt in mig en gång till. Får väll se om det behövs ytterligare.
Armarna är jättefina =) men benen är fortfarande riktigt  bleka. Kanske inte konstigt eftersom att de från början va kritvita.
Jag avundas alla dem som kan bli naturligt bruna bara solen visar sig. Det är så snyggt! Är otroligt trött på min likbleka kropp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0