Korsning av en Banan & Apelsin

Så trött idag. Hunden har fått för sig att man ska vara vaken på nätterna. O fan va han stökar runt! Finns det nått han inte är på?.... Nej! Skitjobbigt är det. Vet inte vad man ska göra åt saken.

Om det inte var så att vi skulle iväg till bvc så skulle jag lugnt somna här på soffan nu medans William sover. Men orka! Då kommer jag aldrig komma upp härifrån sen.

Ruskväder ute idag. småblåser o regnet hänger i luften. Skönt faktiskt med mysväder när det varit så otroligt varmt.
Myser i mjukiskläder =D Småfrusen är jag oxå.

Nä, bara gäspar.. får försöka tänka ut nått vättigt att skriva om innan jag återkommer.

Förrästen har camen fått fnatt! Finns tydligen inga inställningar på den här cp datorn häller som man kan göra med den.
Aningen blir allt kritvitt så man inte ser nånting, annars så blir man gul/orange så man ser ut som nån jävla korsning av en banan och apelsin. Lagom roligt. haha



Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Tack.. :) Ja de var verkligen supergulligt :) Skönt, nu är den rabatten fixad :)

Ja jag hoppas de jag med, men igår hade han nyst lite. Men jag hoppas inte de blir så mkt mer.

Får väl se hur det utvecklar sig under veckan..

Hihi.. Jo jag försöker. Så du kan ju ana hur de ser ut hemma.. Haha..

Usch, blir så stressad i allt som måste göras. Men värst är nog plugget just nu. Men ska försöka sitta med det idag så kanske det känns bättre sen..



Jaha okej, men de kom inga kommentarer då iaf. :) Kan vara skönt de också. ^^



Va härligt :) du blev jättefin och brun iaf :) Är de nått som måste "smörjas" på med jämna mellanrum? för att hålla i sig, elr håller det visst länge?



Kram

2009-07-07 @ 10:22:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja.. Han kan vara så mysig :) Älskar att mysa på mornarna eller när han är trött :) gosigt värre :)



Haha, ja men de e ju skönt att få dra sig ibland :) även om de är en liten stund längre bara..



sv: ja vet inte. Måste kolla upp de isåfall. Men då e ju frågan. När ska jag ha tid att ta upp de? kursen slutar i september i vanliga fall. De kommer ju isåfall bli efter bebisen är född. och har inga planer på att plugga närmaste tiden efter den är född ^^ Ja få fundera.. Har prov denna vecka, plus en uppgift som ska in..



jaha okej :) Ni har några att kika på då :)



Ah okej.. :) Ja de förstår jag. De är ju som fint att få vara lite brun på sommarn, och inte kritvit som sagt.. :)



Kramen

2009-07-07 @ 12:58:56
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0