Ekonomi tänk alá Sara

Var ut till Kinna idag. Hittade ett par såå snygga stövletter som jag bara ville ha! MEN, de kostade nästan 1000:- hmm
Funderade lite o kom fram till att om jag köper dem så får jag inte nått tyg, För så mycket pengar kan jag inte göra av med. Kollade vidare o hittade ett par "ugg-liknande" svarta eligt mig snyggingar.
Vart så nöjd  över dessa o snappade åt mig det sista paret i storlek 36.
Snacka om... dessa kan jag använda redan nu, samt hela hösten, vintern och våren =) Smart jag är. Ekonomiskt genomtänkt. Dessa kostade en tripp över 500, så därmed hade jag även råd med tyg.
Blev lite av det röda äppel-tyget, (som jag redan har grönt av)
Lite blått som ska bli t-shirtar
Muddväv och Det tyget som jag sytt barnvagnsdynorna i, fast i grönt =)
Så fick 5½ meter tyg o stövlar, för samma pris som jag bara skulle ha fått ett par stövletter för =)

Dagen har gått snabbt. Trots dåligt väder.
Oscar har klättrat på väggarna mellanåt och William är som sagt inte kry.
Nu ska jag strax hoppa in i duschen... fan skrubba av mig min bus, så nu blir jag vit =) Men ska på nytt,

Imorgon blir det kanske djurparken, om vädret tillåter,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0