Dagens brev från Oscar

"Hej mamma & pappa och William!  

Jaha så var denna dag snart slut hos mormor och morfar.
Idag har jag gjort lite av varje. Jag sov till 07.45 när jag åt frukost var morfar ute med hundarna på en promenad. Efter det åkte vi till Lindesberg och hälsade på Linn på hennes jobb. Det var spännande det fanns massor av skruv och papper.

Till mat fick jag makaroner och tonfisksås, då sa jag: mums såå gott! Åt mycket av det och blev jättemätt.  

Jag har hjälp mormor med att mata kaniner, hämtat vatten, och diskat vattenskålar till kaninerna. Vattnet var mest skoj det kunde jag hälla ut lite här och där.  

Sedan kom sopbilen men den tyckte jag var lite otäck, luktade inte gott precis, fick hålla för näsan. Men spännande var den ändå.
Har gungat och skapat lite i sandlådan.  
Jag har lärt mig att säga jäkla katt!!!  
Ha det bra alla där hemma, vi hörs i morgon .
Puss och Kram från er Oscar"





Åh vad jag älskar dessa små breven jag får varje kväll av dem.
Älskar att läsa vad de gjort och kolla på bilderna på min lilla prins. Skrattar gott  och ler varje gång jag läser.
Saknar min lille kille så! Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: malin

Så fint gjort av dom!

2009-07-07 @ 20:14:43
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Philippa

Sv: ja, helst inte för gammal men med mycket erfarenhet, singel eller med gamla barn så de klarar sig hyfsat.. problemet är att erfarenheten får man ju av att jobba, och man får inget jobb utan den... eller så ska man ha grymma kontakter

2009-07-07 @ 21:34:09
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud va mysig med breven och bilderna :) Va himla härligt =) de blir nå att spara :D

2009-07-08 @ 20:17:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0