Brev från min Älskling

"Hej mamma pappa och William!  

Vilken jättetråkig dag! Jag har inte varit ute på hela dagen.
Det har bara regnat, regnat och åter regnat. Mormor och jag har fått hittat på lite olika saker att göra inne.  

Det kom någon som heter Agnetha och Lars från Kumla och hälsade för att titta på kattungarna. Då piggnade jag till ett tag och blev sprallig.  

Jag har ätit korv, potatis och spenat idag. Ganska gott. Men när glassen kom fram på bordet, då var den det bästa för dagen.  
Jag har hyvlat ost också. Fast det var ganska svårt, men en bit då och då lyckades jag allt få loss för att lägga på mackan, som jag fullständigt mosat sönder i småbitar. Blev bara så arg! Om det var på osten eller på mackan jag blev ilsken som ett bi på, det tänker jag inte tala om för er.  

Det blev en snabb dusch på kvällen, och en smygtittare som heter Cia var med och kollade om jag blev ren eller om jag fuskade med tvålen. Strunt samma vilket det blev, för fort gick det i alla fall.  

Nu ska jag sova vi hörs i morgon.
Kram och god natt från Oscar"




Mammas lilla kille. Veckan har gått fort, och på lördag kommer han hem.
Tror att han saknar oss innerst inne =) Men han kommer nog sakna friheten på landet med mormor och morfar.
Vi saknar dig iaf. massa! <3


Kommentarer
Postat av: amanda

inte bra o lägga ut såna bilder på sina små barn... det finns så mycke sjuka människor på nätet

2009-07-10 @ 01:12:20
URL: http://apg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Som sagt, de här breven är ju bara för underbara :) du skulle kunna göra en klippbok med breven och bilderna, Oscars första semester hos mormor och morfar :)



Mysigt är de iaf :)



Och vad duktig och händig du är. Snygg tapet!! :) Vad heter den? Antar att de är från boråstapeter? ;)



Tobbe måste ha blivit imponerad iaf =)



Kram

2009-07-10 @ 08:45:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Diana med sina två <3

vad gulligt med bilderna =) tycker som sanda att göra en klippbok av det =) .

2009-08-11 @ 12:51:07
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0