Bara han och jag

Orkade inte uppdatera mera igår.
Vi var iaf ut till min moster Siw i hennes sommarstuga i Nora. Regnet hade vid det här laget vräkt ner ett tag, suck.. Men sen vart det lite uppehåll så Oscar fick leka lite ute vid dem. William var trött så han somnade i selen på min mage =)

Idag fick jag sova ända till kl 9, efter en orolig natt så tog Tobbe William i morse. Tack älskling, guld värt!
Solen har skinit nu, men ser ut o molna på, Ville gå ut i skogen en sväng o checka om man kunde plocka lite blåbär o få med sig hem.  Vi får väll se om det går vägen eller om vi blir dyblöta av regn.

Tobbe och jag tog en promenad igår kväll. Själva i regnet gick vi en tur runt om i Storå. Trots regnet så var det ändå mysigt att bara gå han och jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0