Aj Aj Aj

Vad ont jag har!
Hela högra sidan av nackan, ner genon hela axeln och en bit ut i armen.
Ont i vänster sida, och rygg från armhålan, över revbeben och ner till midjan. Va sjutton har jag gjort! Känner mig helt handikappad. Det var inte bara att lyfta upp barnen idag kände jag, aj aj aj!
Måste ha sovit helknäppt eller nått, hade inte alls nå känningar igår. ONT GÖR DET! Kanske ta ett par tabletter o se om de blir bättre, bara att hoppas, detta va inge kul.

Tänkt gå ner till knallaland o fixa ett par saker idag.
Tänkte jag skulle testa lite saker som jag inte testat på flera år.. Jag har bara dåliga erfarenheter av produkten, men det kanske (som i många fall) är att man får vad man betalar för. Denna gången har jag läst mig till 2 bra produkter och jag tror de finns på Kicks.
Ni får veta mer sen ;-) Lite hemlig måste man få vara.
Sen som vanligt måste jag ju kolla in i klädaffärerna. Beroende som man är. Ska nog börja unna mig lite saker till mig själv. I 2½ år har jag nästan lagt alla mina pengar på barn... Barnen klarar sig faktist nu med kläder och leksaker. Mamman i huset måste väll också bli välmående på shoppingfronten =)

Ska man kanske ta o rycka upp sig nu då? Käka lite välbehövd frukost, göra iordning mig och barnen o sen traska neråt vid 10. Det är såå skönt att ha 3-5 minuters gångväg till alla klädaffärer =) Man blir bortskämmd. Hur kommer det gå när man sedan bor på landet nångång =) haha.

På återseende under dagen =)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, de lät inge vidare. :( hoppas du blir bättre under dagen. Inge kul att ha ont.



Klart du ska unna dig något! :) De är du värd..

Nu blir ja ju nyfiken :)



Hoppas ni får en fin dag. Och att de går bra i affärerna.

Kram

2009-07-01 @ 10:27:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0