Lite allmänt bara



BVC tyckte han va jättestark för att va så liten =) Han är 2 månader och ligger såhär o tittar.
Haha, stor är han oxå. strax över 6kg väger han nu. och är 57,5 cm lång
Har redan strl 68 i kläder.
Fyndade en overall till honom på lindex igår fär 99:- Perfekt när man hade dåligt me pengar denna månaden oxå,och han behövde verkligen en.
Trodde ju verkligen inte att vi skulle få en sån stot bebis. Trodde att han skulle kunna ha kläderna lite längre iaf.
Fasen Ogge kunde ha strl 56 till han va iaf 3 månader.
Willi är 2 månader och kan inte ens ha strl 62 längre. Så det skliljer på dem. William kommer säkerligen växa om Oscar med stormsteg.
Om någon på stan frågar hur gamla de är sen o man säger tex att oscar är 4 och William är 1 så tror dom la att man säger fel =P hahahhahaha Nädå, så illa hoppas jag inte att det blir.

Annars händer det inte så mycket. Hittade massor med roliga sömnadsböcker på bibblan idag. Var på tandareds bibliotek, hade aldrig varit där, bara på stadsbiblioteket, o där har jag aldrig hittat nånting att ta med mig hem, allt jämt utlånat. så vart så glad när jag fick med mig en hög idag. Nu ska här sys kan jag lova =)

På torsdag kväll åker vi upp till Storå! JIPPI! Sara längtar hem massor.
Ska bli kul. Se om moster har lite tid att fotografera oss. Har fortfarande inte tagit kort på vår lilla familj. Det ska ju ut i tidningen bla.

Nu kl 8 ska jag se sveriges värsta bilförare på 4an. Verkar häfrigt tycker jag.
Har slängt ut lite bandanas på tradera nyss =) få se om det är nån som vill köpa mitt hemmasydda =) *hoppas*

Älskar min underbara gosiga lilla familj.
Hopp o hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va söt han är =) Och stark, minsann :) Hehe lite kul att det kan skilja så på barnen, på syskon =)



Hoppas de går bra me auktionerna =)

2009-01-30 @ 10:19:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0