Bilder mm.



Tog några bilder med camen på den bärbara idag =) Tycker faktist de blev bra.
Har ju jämt gillat att fota mig själv, hehe, men det har inte blivit så mycket av den varan när man har varit gravid, och efter grav. känner man sig ju inte sådär jättefin.
Men nu börjar det ta sig igen *ler*

Idag har det inte hänt sådär jättemycket här hemma.
Satt på msn en stund, lagat mat till Ogge, o städat lite.
Sen har jag ju förståss lekt lite som vanligt med Oscar o tagit hand o matat lilen. Men det hör ju till vardagen =)
Så har jag sålt Syskonvagnen oxå  =D Såååå bra... nå fattas det inte såå mycket pengar tills jag kan köpa mig min P&T.

Annars så är allt bara bra som vanligt.
Helt sjukt bra man mår när man inte är gravid! Planerar verkligen inte att bli det igen på mycket länge.haha. Mina 2 pojkar är såå underbara!

Kan bli lite irreterad ibland bara. Men det är ju inte hans fel!
Villiam är ju ett extremt kräkbarn,  och får förtjockningsmedel i maten bara för att spy mindre.
Men oftast när han har ätit ska han till o bajsa, o han tar i så jävligt att jag tror hela flaskan kommer ipp igen. Han spyr ner allt som finns! Inte sådär jättekul kan man säga. men men. Som sagt inte alls hans fel. Men det är jobbigt.

Nu ska jag fortsätta med mitt. Nu vet ni lite vad som händer i mitt konstiga lilla huvud.

Tjo och tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0