Shopping & Semlor

Shoppingen är avslutad. Hittade en del faktiskt.
Först en boddysuit åt William. Jättegullig.

Sen va resten åt mig själv. Kändes så ovant att köpa saker till mig själv. Och inte att tala om va ovant det va att vara ute HELT själv. Jag minns inte när jag va ute helt själv. Så länge sen va det. Men de va väldig väldig skönt. Man behöver det nog ibland. Jag är på jättebra humör iaf.
Köpte iaf lite snyggt.
Vart dels 3 jättesnygga spetstrosor =)
Leggings, 2 sketsnygga toppar från cubus... sånna som går ner över rumpan så man bara behöver ha leggings. Köpte 2 lika danna eftersom de va så underbara. En svart o en grå.
Sen köpte jag 2-pack vita overknee strumpor.
Det piggade upp mig ganska mycket.
Sen precis innan hemmgåendet stannade jag till på Danske Kungens Konditori, och köpte 3 helt nygjorda semlor =)

Nu håller vi på med lite mat, kyckling och pommes, med tsatsiki... så blir det semla lite senare frammåt kvällen.

Ska bli kul att se melodifestivalen. Tror iaf att det kan vara en del bra idag. Både Molly och Emd, och BWO.

Stackars Älsklingen e sjuk. Han går här hemma me feber o snorar. Han kommer ju helt klart smitta mig me... Inte kul, men gör inte så mö. Vill ju ändå ha hans närhet =)
Det hade gått bra me barnen medans jag va iväg iaf. Oscar har sovit hela tiden, o William hade oxå varit lugn.


Svaret på gåtan är förrästen: Efter Nyår, för då är julen FÖR-BI. Hahaha (Sara humor)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi tack :)



Haha, sikken fråga!! asg

2009-02-22 @ 08:52:24
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blev dom glada över efterätten? =)

2009-02-22 @ 09:09:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anna från Boden

Gumman va skönt att du fick andas ut med en toppendag :-) haha och du har bra humor. Ankahumor :-p haha

2009-02-22 @ 11:09:23
URL: http://storyofsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0