Hualigen vilken lat dag!

Det är hemskt, men en del dagar orkar man verkligen ingenting.... Har inte gjort någonting av värde idag.
Har inte ens gjort mig iordning själv. Det brukar jag ju faktiskt göra.
Så jag ser av aning skabbig ut utan smink o allt. Skitsamma! =)



Jag verkar klarat mig från att bli sjuk iaf. Än så länge kanske man ska säga.
Mitt illamående och det yra gick över frammåt kvällen igår.. O idag mår jag bra som jag brukar.
Tobbe e oxå på bättringsvägen från sin förkylning. Bra de så han slipper förlora en massa pengar för att behöva stanna hemma från jobbet.
Jah hittade en såå fin bild på nätet i morse så jag kunde verkligen inte motstå från att rita. Jag har inte ritat någor på så extremt länge. Så det har jag ägnat mig åt hela dagen typ. Och nu e den klar =) O jag va tvungen att scanna in den...
Va tycks?



Blev iaf nöjd.

Nu sitter jag o väntar på posten idag igen o hoppas på att få min vagn! VILL HA!!! Jag längtar sååå efter den!
Sitter o kollar på "Våra bästa år" haha, man blir sån av att gå hemma. Ogge sover middag o Wille har just ätit.
Återkommer senare.

Hohahahaha, lägger in en bild på mig osminkad i glasögen me så Sandra får se hur jag ser ut i brillor =P




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är lika fin utan smink! Sådeså! :)



och ibland har man såna dagar, man vill inte / orkar inte gör nått alls typ. fast man kanske borde.. men va fasen, de kommer fler dagar :D



Gud vad du är duktig att måla, begåvad =JA!!! :)



Men du va ju skitsnygg i brillor ju! :D hihi :)

2009-02-23 @ 13:53:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter som en underbar dag :-) vänta bara t du bor i urskogen som jag :-) kram

2009-02-23 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0