Grattis =)

Ogge har inte kräkts något här hemma. Han åt tillomed lite pasta o köttbullar ikväll, han såg lite skum ut ett tag vid middagsbordet, så va lite rädd där att det skulle komma upp. Men det klarade sig. Hoppas att det blir bättre o bättre nu. Tobbe stannar antagligen hemma på VAB dag i morgon. Kan va skönt att få lite hjälp.

Sen har jag GLADA nyheter. JAG GAR FÅTT VÅR VAGN! Åhh så underbart! plockade ihop den o provkörde lite här inne me Ogge i. Kanon kan jag bara säga. Ska bara spraya lite silicon eftersom hjulen gnisslar lite. Men e såååå nöjd!
Så imorgon kommer de bli promenad! Jag menar de gör ju inge att Ogge e sjuk... Det är ju bara nyttigt med lite frisk luft.

GRATTIS till Tobbe & Sara =) Idag har vi varit tillsammans i 4 år =D
Han kom hem med 10 rosor till mig idag efter jobbet =D Vart så glad! Älskar dig så oerhört mycket! <3 <3









Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till 4 år tillsammans =)



=) ja han verkar väldigt stark =) nej precis, kommer inte ihåg jag heller hur det va :D fort man glömmer som sagt... s



Jadu, sveriges värsta bilförare.. haha, de e ju inte klokt.. o fattar inte varför vissa verkar ha så svårt att släppa gasen.. huvva..



Lyxfällan har ja inspelat, så de lär bli en titt på de ikväll skulle ja tro ^^

2009-02-27 @ 09:41:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0