Denna dagen har börjat bättre än gårdagen iaf.

Ja, så är det. i morse vaknade Ogge ca halv 7, när Tobbe gick upp. O han va så snäll och hjälpsam i morse. Det är när han är sådär go man bara vill ha honom hemma o gosa framför tvn. Men idag va det Dagis-dag, o det e klart att pojken ska till dagis. Han behöver komma ut o träffa sina kompisar.
Och här hemma är det så lugnt o skönt nu. William sover (men vaknar nog snart) och jag sitter i soffan nedsjunken med datorn i knät och håller oxå på att somna tror jag. haha.

Fick ett sms i morse av Schenker. Det stod att de hade leverans till mig och att jag skulle ringa dem.
Men när jag ringde så hade de tydligen skickat smset till fel nummer, för det var inte alls addresserat till mig, och paketet vägde bara 1 kg. Jag som hade pirr i magen o hoppades på att de va min vagn som dom hade med sig. Men icke då =(
Men jag har förberätt mig på att inte få den före helgen. Tyvärr måste jag ju säga. Tar mig ju ingenstans me ungarna.
Leveranstiden va 2-14 dagar, och idag har det gått 4 bara.

Tänkte gå ner till knalleland idag när Ogge ändå va på dagis... Men nu har jag ju suttit här o slöat till så nu har jag ingen lust längre. Sitter bara o gäspar.
Ska kanske försöka komma ner dit i helgen. UTAN BARN O GUBBE! haha Så underbart det skulle vara att få gå o titta själv och kanske prova lite kläder. Vi har ju bara 5 minuters gångväg ner. Vi ser ju knalleland från fönstret =P
Barnbidraget har ju kommit idag. 2200:- rakt in på kontot =D

Nej, nu börjar William vakna där inne. Ska ta o sätta på honom lite andra kläder och sen ge honom lite mat... Kanske skulle ta o bada honom. Lillen luktar ju nästen jämt kräk =(

Pratar me brorsan på msn. Hehe, alltid trevligt. Han har tydligen raggat upp en brud som e 29 o har 2 barn. Själv fyller han 22 =P Men kärleken övervinner ju allt =D Kan bara önska lycka till och hålla tummarna =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0