Dagen + bilder

Det gick bra på BVC. William väger 7kg och är 61cm. Oscar väger 11kg och är 78cm. Liten plutt, men allt är normalt iaf.
Idag har jag bakat bröd IGEN! Bakar typ varannan dag. Måste köpa mig ett par brödformar så vi får lite större och finare limpor.
Sen va Ogge o jag till posten nu ikväll o hämtade Jeansen som kommit. De va väldigt fina, men ack så dåligt packade de var. Låg bara i en tunn hopknuten kasse. Lixom där vid knuten blir det ju typ hål när man knyter igen den, så där låg jeansen helt fritt. (köpte dem på tradera för dem som undrar) Så det ska jag skriva på hennes omdömme. + att det va väldigt lång leveranstid.
Annars i nyskick, med trasig dragkedja som det stod. Men fan 100:- för ett par snygga fornarina jeans. Riktigt bra! Ska bara fixa i ny dragkedja i dem nu.
Lägger upp lite bilder på mina pojkar.


Vill lillebror ha lite mat? =)


Mina fina pojkar <3


Ogge gungar i lekparken =)


Mammas lilla fluff =)

Som sagt Sandra, Runda o goa ska de vara! =D




Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fina bilder. Dom e ju för söta.. :) oscar ser ut som världens goaste ;) Och wille, sikken sötnos.

Och ja! =) De ska vara rund o goa :)



Så mysiga så. :)



Vad stark wille är, redan i nacke o allt. För att vara född i nov :) Fast de kanske ska vara så starka nu?! haha va fort man glömmer.. skratt

2009-02-26 @ 09:14:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0