BVC mm

Har inte hänt mycket från igår fram till nu.. Vii va hemma o lata oss igår med. Förutom Oscar som va på dagis några timmar.
Idag nu kl 10 ska vi till BVC. Både Oscar och William ska dit denna gången. Ska bli kul o se hur mycket de har vuxit.
Tror lillen ska få 3 mån spruta med =/ stackars. Men det ska nog gå bra. Få se om han får nån feber o så av det.

Igår åt vi semla =D haha, Tobbe visste inte ens att de va Fettisdagen =P Han skulle iväg till posten o hämta ut ett paket efter jobbet, så jag fick säga åt honom att stanna på ett av stans alla bagerier o köpa med ett par.
Gott va det hur som. Dessa va bättre än de förra, som va skittorra.

Smsa Nettan igår o fråga om vi skulle dra till Göteborg på baby&barnmässa i helgen. Hon va på =) Skulle ringt henne igår, men glömde givetvis bort det, så ska göra det idag ist. Ska bli skitkul =) Får gubbarna stanna hemma me ungarna =)

Nä, nu ska jag sätta fart. Återkommer med lite uppdateringar ang BVC besöket senare. + lite bilder som jag tagit på mina små gryn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0