Blandat skit som vanligt!

Idag är det tråkigt
Tvättar, städar och packar idag. När Tobbe kommer hem trån jobbet ikväll ska vi åka upp till Storå =)
Massa roligt! Vi har inte varit uppe sen i julas. Över en månad sen ju! Är det snö där uppe tro? Ska man ta me pulka till Ogge?
Tro jag får messa mor min o fråga. Tycker hon e duktig som har lärt sig sms.a Det går tydligen att lära gamla hundar att sitta =P
På lördag ska vi in till min moster Siw i örebro o fota vår lilla familj, ja just ja, ska skriva ut några minibilder o ta med till henne, sånna bilder jag vill ha tagna på oss.

Igår fick Tobbe golfen såld =D ca 12 tusen i förtjänst på den! Så gött att han kan tjäna pengar så! en hel månadslön ju.
Så det blir att betala av lite skulder. Sen har jag blivit lovad 2000 att handla kläder och smink för! Åhh så underbart!
Så nästa helg ska vi se om Tobbes föräldrar kan komma upp hit o passa barnen, så drar Tobbe o jag till Göteborg. Själva utan barn!! ooohh älskar dom små liven, men ack va skönt det kommer bli men EN dag utan dem. Spec i affärer. Ogge hatar det verkligen!

På onsdag fyller Oscar 2 år. Den lille skrutten, haha han är la storleksmässigt som en 1 åring =P
Men han är underbar för det så inte gör det mig nått. Ska till BVC o väga o mäta både han och William den 25e. ska bli spännande!

Annars vet jag inte så mycket mer. Men jag vet ju inte mycket över huvudtaget så de e la inte så ovanligt =D

Jo, just det. Igår va jag på efterkontroll på MVC.
Gick gättebra! JAG SLAPP GYNUNDERSÖKNINGEN!!!! OOhh så lycklig jag blev när hon sa om jag VILLE? göra en. Sa ju så klart att om jag inte behöver så slipper jag mer än gärna. och det va helt ok! Jag ska inte tvinga dig sa hon och log =D hahaha Va tydligen inte nödvändigt enligt henne eftersom jag inte hade sytt något, och att allt kändes normalt!
Så nu kommer jag inte behöva klättra upp i den där jävla stolen förrän om ett år då jag ska på cellprovtagning.

Nä, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan, och så ska jag ge Willi lite o äta.

Vi höres när vi höres, och ses när vi ses =D Puss o kram, over and out!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får de bra i helgen =)

2009-02-08 @ 09:23:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0