Allt om ingenting

Just nu händer det inte mycket. Jag är trött.
Har inte hänt så mycket idag överhuvud taget. Oscar har varit på dagis, sen när tobbe slutat jobba va vi till bussgods och postade emmaljungan som jag nu sålt.

Igår kväll när jag skulle göra William "nattklar" så skrattade han =D Det va första gången han skrattade med ljud! Så underbart det var att höra! Man blir alldeless varm i hela kroppen och kan inte sluta att le =)
Han har sovit bra nu flera nätter. Hoppas att det håller i sig.

Nu vill jag ha hem mina fornarina jeans som jag köpt! Längtar!
Och så vill jag ha vagnen! Längtar!
och så vill jag ha cd-skivan med alla foton från fotograferingen hos min moster! Längtar! Men den kommer nog förhoppningsvis i morgon, för jag fick ett mail i förmiddags om att hon hade postat den =)
Så imorgon kommer det förhoppningsvis komma ut lite finfina bilder på vår lilla familj.
Tog lite söta bilder på Oscar och William igår, men bilderna ligger på den andra datorn, så jag inte lägga in dem nu. Däremot så fotade jag Mig och William när vi satt i soffan nyss o tittade på tv.

Nu är det oxå bestämmt att den 16 mars åker jag till Storå =) Längtar redan! Mor min har tagit semester hela veckan. Man ska ju förhoppningsvis hinna träffa lite vänner när man är uppe denna gången. Blir ju inte så mycket tid över när man bara stannar en helg i vanliga fall. Se om mamma o pappa kan ställa upp o vara barnvakt en dag så jag får göra nått HELT SJÄLV!, skulle vara underbart. De dagarna är mycket mycket mycket sällsynta.

På tal om ingenting, vad man har lätt för att få vanor.
Tobbe och jag böt sida i sängen igår eftersom han har ont i ena axeln, och ville ligga och hålla om mig... Vi somnade så... när jag vred och vände mig inatt höll jag på att trilla ur sängen, hahaha... Tobbe hade inte heller sovit bra. Vi sa båda 2 att vi får inte ligga så i fortsättningen =P

Nej, nu vet jag faktist inte nåe mer att skriva.
Vi höres




Kommentarer
Postat av: Sandra

va fin du är =) och lillkillen :) =) skrattar o har sig, va fort de går :)

2009-02-18 @ 22:18:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är utmanad på min blogg :) Kolla in de där eller gå via denna länk =)

http://sandrabergvall.blogg.se/2009/february/utmaning.html#comment

2009-02-19 @ 09:24:33
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0