Rutten dag!

Har varit grinig hela dagen, hatar sånna dagar!
Barnen har inte sovit nått heller, så de är måttligt tjuriga med.

Har iaf städat hela huset.
Fy vad stökigt det var när man tog tag i precis allt!
Utom det som ska ner till källaren. Om jag kunde skulle jag göra det själv, men det är för tungt. Känns bara som man är till besvär när man ber om hjälp =( Vet inte hur länge jag tjatat, men men.

Ikväll hoppas jag barnen sover gott! för då ska jag sitta i rummet som en ensamvarg o pyssla lite vid datorn. Om man inte fryser ihjäl där inne. Är fan kallare inne än ute!
Så trött på allt nu.

Jag vill vara brun!!! Men finns det några pengar till att köpa brun utan sol? NEEEJ självklart inte! Ruttet helvete allting!

Hatar dagen!! Hoppas på bättre humör i morgon.



Kommentarer
Postat av: malin

Söt blogg ♥

2009-12-04 @ 22:16:47
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0