Riktig sovmorgon!

Känner mig lite tjatig när jag tjatar om mina uppdateringer hela tiden.
Igår skulle jag uppdatera mera, men så sprang dagen iväg och jag hade fullt upp hela dagen. Ska försöka bättra mig.
Igår byggde Oscar och jag en snögubbe när vi kom från dagis. Meningen var att William oxå skulle få leka i snön för första gången. Men han somnade i vagnen.
Idag är det lite mera snö än igår, dock oxå kallare så nån mer snögubbe blir det nog tyvärr inte idag. Får ta med hink och spade ut och gräva lite ist. Tajma in så William inte är trött oxå.

Rekord i morse och i natt!
Jag är utvilad! Det säger väll mycket.
William har inte hostat inatt och vaknade bara 1 enda gång!
Kl 9 i morse gick vi upp! Fatta det är rekord! Han har under hela sitt liv aldrig sovit så bra.
Oscar och jag låg o sov i vår säng och bara väntade på att W skulle vakna. Jag gick med glädje in till honom vid 9 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0