Dagens Vill Ha





Dagens Vill Ha är Brun Utan Sol.
Jag måste vara lite brun på plåtningen jag ska göra i jul.
Tycker det är så fult att vara kritvit! som jag är.


Gillar denna från Lancôme. Min är slut. Dock tycker jag den är på tok för dyr.
Ska diskutera med de på kicks om det finns nån annan som håller samma mått.
Provat lite olika, blandannat apotekets, och den är enligt mig totalt värdelös!

 

Dagens andra Vill Ha är oxå till mig, och en sak till som skulle passa utmärkt till fotograferingen.

Silikon BH
Klänningen är bar i ryggen, och nånting måste jag ha. Med mina minibröst kommer jag se ut som en planka!
Hoppas på ett litet resultat iaf. Dessa får duga till man har råd att göra en op.
Tobbe har lovat, om han säljer bilen i höst så ska han göra en investering och köpa mig ett par bröst =)
Jag tackar inte nej för jag vill inget hällre!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Det där med små bröst vet man ju hur det är... Inga kläder sitter snyggt för alla är ju sydda så att man ska ha bröst. Det var ju ytterligare en sak som var bra med att amma, man fick stora bröst för första gången i sitt liv! :)

2009-12-18 @ 10:05:55
URL: http://busellasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0