Utan symaskin

Var ner till stan igår och lämnade min OL maskin.
Idag ringde han, han hade inte hunnit kolla på felet som jag lämnade in den för, utan han ringde för att berätta att han var tvungen att byta ut mina knivar på den... Haha, det var la ugnifär det jag misstänkte att jag skulle få höra oxå.
De är extremt slöa eftersom jag råkat köra över nån nål. Skulle bli o kosta ca 400 kr trodde han. Skit! De pengarna skulle ha gått till tyg. Men men, det måste ju göras, och kommer ju få en mer lättarbetad maskin efter det.
Tyvärr så hade han ju naturligtvis inga knivar i borås. Så han skulle ta med sig maskinen till kinna. Skulle få vänta en vecka på den. Suck!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är grymt imponerad av att du syr så bra. Det hade jag också velat kunna. Det hade nog varit bra nu när jag studerar. Spara lite pengar på kläder. Fast det kanske kostar lika mycket med tyg?

2009-08-25 @ 14:12:52
URL: http://trollungarna.wordpress.com
Postat av: Sandra

Stackare.. Hoppas att de går fort att laga ändå, och att de inte blir alltför mkt i kostnad..

2009-08-26 @ 11:56:54
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0