Trots Monster!

Hämtade Oscar på dagis vid 14. Hade bestämt att han skulle gå hem. Vill att han ska börja gå mer, han är jätteduktig på att gå, men så otroligt lat att han ska åka.
Det började då när vi skulle hem. Ungen skitsur. Men alla som känner mig vet att jag är envis som en gris. Ungen skulle bara gå. Efter ett tag fick jag honom med på notorna iaf. vi gick förbi och kollade grävmaskinerna nera vid badhuset, sen gick vi vidare, några 100 meter hemifrån la han sig på backen o skulle inte följa med. Var bar att ta honom i armen o gå, gallskrikandes, men han gick ju.
Väl hemma var det då lugnt. Vi åt mellanmål.
Ungen klättrar på väggarna här hemma. Han är på Ace och William och bråkar hela tiden och bara trotsar allting jag säger åt honom.

Han hade inte sovit nånting på dagis, så antagligen är det därför han är såhär. Han bör sova 2 timmar.
Nu för tillfället har han lugnat sig och sitter i soffan och kollar på små einsteins.

Mammas lilla bråkstake =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja de e härligt när dom är på trotshumör ;D

Man får trösta sig med att de går över :)

2009-08-26 @ 11:54:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0