Trevlig överaskning

Eftersom Oscar inte är hemma flyttade vi in Williams säng till hans rum inatt eftersom jag håller på att måla Williams.
Tobbe ställde in sängen, och jag tänkte inte så långt när jag la ner en trött bebis där igår kväll.

Men i morse var det en trevlig överaskning som väntade. (eller inte) haha.
Tobbe hade nämligen ställt sängen under fönstret, och i fönstret står det blommor... -ni förstår var detta kommer leda va?? Hhahaha.
Stämmer bra. William hade dragit ner en blomma som stod i vas, och en i blomkruka. Hela William och hela sängen var full med blomjord och vatten. William har suttit o smaskat blomjord och var helnöjd. hahaha.
Inte undra på att han inte ville komma upp. Han har bara suttit o pratat där innne, så jag låg o drog mig en stund.

Det var bara att nyvaken dra på sig en tröja, och packa ut städskåpet. haha. Varför kan man inte ha tvättmaskin??
Tar snart ett lån så jag kan köpa mig en. Jag är desperat!

                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0